Wednesday, November 26, 2014



                                  ARSENAL  ROĐENDANSKA  TORTA


Htjela sam iznenaditi svog dečka za 24. rođendan tortom s grbom njegovog omiljenog nogometnog kluba...Bila je čokoladna sa cheesecake kremom i fake Oreo keksima hehehe :D

Za dekoraciju sam koristila i polovice keksa koje sam stavila u naknadno razrezan fondan te čokoladu otopljenu na pari.

Preporučam da se čokolada ohladi prije nego ju stavite na fondan da se ne bi otopio te da ju nanesete uz pomoć vrečice a ne kao ja uz pomoć žlice,naravno ako želite uredniji izgled.;)

Za fondan s kojim sam prekrila tortu promjera 26cm i napravila znak je bilo potrebno par sastojaka:

1/2 vrećice želatine

450 g šećera u prahu

1/2 velike žlice glicerina

50 g fruktoze

10 ml vode

Postupak:

1.Želatinu potopite u 25ml vode te pričekajte 5min.da upije vodu.
2.Ugrijte do vrenja 50g fruktoze u 10ml vode te sklonite s vatre i umiješajte 1/2 žlice glicerina.
3.Zatim tako zagrijanu smjesu prelijte preko želatine i promiješajte.
   Ugrijanu smjesu odmah ulijte u 450g šećera u prahu te zamijesite.
   Prvo počnite sa žlicom miješati pa nastavite s rukama kako se ne bi opekli.

Pretvrda / mekana smjesa:

Smjesa se ne smije mrviti.Ukoliko se mrvi (a često je onda i pretvrda)dodali ste previše šećera pa ju možete staviti na vrlo kratko u mikrovalnu kako bi se opustila.Potom ćete morati vjerojatno dodati još šećera u prahu da ne bude premekana.

Kada razvaljujete smjesu dobro posipajte sa šećerom u prahu radnu površinu kako se ne bi lijepila.
Razvaljajte ju kako bi prekrila i rubove koje ćete kasnije odrezati nakon što fondan zagladite kako bi se priljubio uz biskvit.

Nakon nekog vremena smjesa će otvrdnuti pa radite sitnice i detalje na pojedinim dijelovima odmah jer se kasnije neće dat rezati.

Ukoliko je potrebno da pojedine dijelove spajate najlakše će te ih spojiti gušćom mješavinom vode i šećera koja će omekšat fondan.

Bojanje:

Ukoliko želite obojati smjesu postoje boje u gelu i prahu. Ja sam koristila boje u prahu koje možete naći u trgovačkim lancima te koje se koriste tako da u kapljici vode promiješate boju u prahu te ju dodate smjesi i jednostavno umijesite dok smjesa nije jednolično obojana.

Ruke će Vam vrlo vjerojatno biti isto obojane nakon korištenja boja no lako se pere sa običnim deterdžentom.

Inače se torta premazuje sa kremom od šlaga i maslaca ali nisam se htjela zezati s tim jer ju još ne znam raditi. Direktno sam na biskvit stavila fondan.U dodiru sa šlagom se malo topi tako da ukoliko će te imati rupica ''pokrpajte'' ih sa komadićima mekanog fondana.

 I moj rezultat...............




No comments:

Post a Comment